What theee....

assalamualaikum, dah lama aku tk buat something dekat blog kan ? hahaha aku tipu jelah, caya sangat asl ? ceyhh, kaso benor ayt kau arifa hehehe, sorry2...
ade budak tk ada life nak cakap nazmi faiz lembik ? yeah2..i know, kau cemburu sbb tk de gadis2 gilakan kau macam gadis2 gilakan nazmi kan ? ye2...aku paham, tpi sbb ayat kau menghina harimau muda tuh..ade ke gadis2 nk amek perhatian dekat kau ? renung2 kan lah ye....lagi satu, nazmi faiz lembik ? wow! yupp sngt lembik sampai dapat jaring kan gol untk malaysia masa lawan ape nth...ye2, lembik kan ? dahsyaaaat ayat kau hehehe...oke, gmbr ni dipetik dari blog kak nisa antara bukti nazmi faiz di kutuk kaum sendiri..LOL's



tuh budak tk de LIFE , hebatkan ? siapa bengang tepuk tangan !! haha aku dh tepuk, korang bila ? benci ahh budak2 yang kutuk2 nih..heyss, dosa u know dosa !! haha....BTW, ade satu lagi cerita..adk aku dh blk dari kem islamiah die selama 10 hari, nmpknyee...bukan nmpknyee...ternyataa, aku tkkan bkk blog and FB berjam-jam mcam masa hari die tk de ari tuh...huhu ! terseksa jgak ade adk aku kt umah ahahaha ! kidding je, hehehe..

* tuh dia, yg muka blurr' tuh...oke2, abaikan muncung aku haha !

mehh, that's only yawww ! byeee

No comments:

Post a Comment