Just for fun !

Kristina Mladenova

assalamualaikum, aku nak cite nih..cite die tentang 'Dunia masa kini' yeah ! macam gempak an ? padahal, cuma agak2 je lah..betul ke tidak ke...amek sebagai iktibar je lah ea...

without Facebook
- kata mereka, kalau tak ada facebook, orang kate ketinggalan zaman, kampung and macam2 lah an...tapi., mungkin orang yang tk ada Facebook tuh ade sebab tertentu kan ? kite tak tau...yeah sebab2 die maybe munasabah...macam, malas lah nk bayar duit nak bkk facebook kat CC tuh, aku nk buat account Facebook bile aku dh kerja, and macam2 lah..i just agak2 jee...soo nak cakap kat korang ni...jangan nak cakap macam2 dekat bende yang kita tak pasti bende tuh betul ke tidak...ehh kejap, betul ke ayat aku nie ? ahaha pape pun...fikir sebelum bertindak oke ^.^

without handphone
- without handphone or maybe handphone yg dah capuk2 tuh...hey2 nh yg pantang nih ! haha relax2,  orang cakap..'hey ! handphone nokia ? ehh tolong lah..tngk handphone aku..IPhone 4 ! pe ke jadah nye kau gune handphone Nokia yang lame nie ?' Hold on a second ! IPhone 4 ? pe ke jadahnya ? hoit...dengar sini ye sahabat...handphone just untk anta SMS and calling2 and misscalling...bukan untk menunjuk oke ? ye maybe tk kesah lah korang nk gune handphone pape..it ups to you lah kan ? tp, salah ke nak guna handphone capuk ? setakat handphone kau ade game angry bird...umah aku kt laptop pon ade tau ! haha...ok sekali lagi ! just for fun...^.^

Without galaxy tab or sewaktu dengannya
- nih lagi satu, biarlah org nk beli ke tknk galaxy tab nie atau ipad...dh tk mampu...perlu ke kau marah2 ? hadoi..aku pon tk de tau ipad atau galaxy tab atau pape je lah...bende tuh untk bkk internet, amek2 gambar..ehh, sahabat...kitorang ade modem,broadband or what ever..bole jgk bkk internet...amek gmbr ? canon DSLR atau nikon..atau camera2 kecik tuh..bole jugak ye ^.^...soo, peringatan lah ye..kalau korang kaya...ada semua bende tab2 alah nih...tak yah nk nasihat org yg tk de bende tuh...terasa you know, terasa...lagi sekali !!! just for fun..oke !!

tak pakai shawl
- ade budak nih cakap (tipu2 je) name die sennah cakap dekat timah " hoi timah ! ko maseh lagi pakai tudung sarung ? ehh tak de class you know ?" Timah dengar! hangen satu badan..tkpe2 timah..meh arifa tolong jaawap kan hehehe....hey2...I pantang dengar org cakap macam tuh...suka hati die lah nk pakai tudung ape...aslkan tutup aurat...it's up too her lah nk pakai macam mana pon..rasenye tk perlu kau nk ckp tak de class bagai...class ape ? class time skola ? mmg ade lah ...hayoo...hahaha ! just for fun oke

Pakai baju kurung dekat KL
- nih lagi satu hal ni, orang2 bandoo sume pakai seluar jeans, baju jenama gucci ehh gucci jenama beg an ? pape je lah ! haha aslkan berjenama...ade lah satu classmate korang buat reunion pegi KLCC, kawan kau pakai baju kurong or pape jelah..tp, macam kampung lah kan ? korang cakap.." woi, asl pakai cmnie ? malu lah doe nak jalan camnie...beragak lah pakai! len kali, pakai lah baju jenama blabla and jeans blabla" urhh, -.-'...oke2 cik adik...pakai baju kurung rasenye tk salah kan ? bukan ke bende tuh lebih nampak ayu kalau kita pakai ? sejuk cket mate memandang..dari kau duk pakai jeans jenama blabla and baju blabla...ketat sane ketat sini...bawak kesyurga ke baju kau tuh ? hey2...hahahaa! just for fun again !!

gambar tak muncung
- Nih lagi satu masalah, hey budak2 zaman skang nih...asl bergambar je dari atas...ape ? nk menampakkkan muncung itik comel kau ea ? hahaha...*padahal aku pon camtuh gak XD...tpi, bole tk...amek gmbr dari atas pon..tk memerlukan muncung comel kau tu ? just amek gmbr biasa...bolekan ? neutral face kan comel ? ^.^ just for fun !

Tak ada boyfriendsssssss
- ohh inih yang selalu disebut2...hehe, kapel tk semestinya dimiliki oke ? yea...mungkin ade lah kawan2 korang cakap...tk kapel ? yelah tuh..muka comel tp tk kapel....hold on a second...muka comel tk semestinya kapel...mungkin die nk single...lepas bljr  baru kapel..rasenye tk slhkan ? oo, think before you talk ye dear <3

okeyh thats all for now..itu pu kena pkey bnyk sebelom aku tulis ayat2...perasan tk ? disetiap ayat ada ayat ehh camne tuh ? hahaa maksud aku aku selalu tulis 'Just for fun' haha..aku tulis takot korang buat status Facebook atau update blog...maki aku..ye2..i know i was wrong...but think about it before you maki2 i ? faham ? haha...baca lah dulu ayat2 aku...sebelom kau maki aku...aku cakap bende yang betul...atau mungkin salah...Just for fun tau !! hehehe...setiap manusia ade kelemahannya...termasuk juga aku...mungkin ade yg tersentuh hati..aku nk cakap mintk maaf bebnyk oke ? sayang korang heheh <3 muah sikitt..hehe tipu je lah

No comments:

Post a Comment