mintak pertolongan

assalamualaikum, urmm hehehe segan lak aku nak mintak tolong dari korang...tolong like gambar aku boleh tak ? kalau sudi lah, kalau tak sudi tak apa...aku tak memaksa..jangan korang update blog cakap aku memaksa pulak..cepuk cket mau ? haha tipu jelah, but seriously, aku tak memaksa ! ulang balik..MEMAKSA ! oke, ada paham ? bagus..cepat paham rupanya...hehe...now senang sahaja, just klik button LIKE pada gambar untk Vote saya oke dokey ?..hehe..

first step:
(klik pada link tersebut)

second step:
klik button like pada gambar saya ! and then, finish ! you have vote me !! thanks dear..love you muah muah muah !! hehe

awak, kalau awak dah bantu saya..saya akan bantu awak balik tau..betul ! saya tak tipu..sebab saya tak suka menipu, mungkin adelah menipu pada tempat yang sesuaii hehehe..soo, pleaase !!! mintak tolong korang boleh ? like okeh like! sayang korang <3 muah cket..hehehe tipu je =)

p/s: jangan menjerit tngk muka aku ! yea i know, my eyes was too big because i wear contact lens with a 16mm size , it give our eyes big but i like my lens hehe...

No comments:

Post a Comment