tak sanggup..

assalamualaikum, yupp sekarang dh malam kan ? aku tetap rajin mengepost dekat blog..tak sanggup? tak sanggup aku tengok kau dengan dia..aku sayang kau...tp, kau sayang dia...setiap fikiran aku..akan adanya engkau di situ...siapakah dia ? Nazmi Faiz Mansor..die comel, die hensem...aku tau aku tak layak menyayangi dia, tapi aku rasa tak salah bukan ? yea...mungkin korang rasa aku nih terlalu angau tahap cipan yang dalam hutan tuh kan ? yupp, aku sedar apa aku rasa and aku sedar apa aku tengah fikirkan...humm, don't know what to say right now, always think off you...can't adoubt you, because i Love you...hahaha!!

amacam ? hebat tak ayat aku ? lols, bongok nyeww..tapi yang pastinye..aku tk se-angau dalam cerita diatas..hanya rekaan =D..just minat die sebagai fan's maybe pernah lah terfikir nak jdik GF die, bile pkey2 kan balek..mest K.O kan ? hahaha...setiap orang pernah berangan nak jadik apa yang kita impikan ...berangan is normal kan ? tak perlulah korang maki aku sbb berangan terlalu jauh sampai nk mati =')



*sooo cute <3


No comments:

Post a Comment