urhh -.-'

assalamulaikum , hai !! hehe...sehat tk sume ? aku sehat! walafiat lagi hehe...nih nk cite cket...kenal tak Tengku Sophia ? tk kenal ? meh aku kenal kan .... dia nih manusia yang dh lame murtad aku rase, die kutuk islam...perghh..bace kt tweeeter die..huihh...dahsyatt ayt kau Tengku Sophia..sabo je bile aku bace...korang nk bace jugak ? sinih2 pakat2 tngk tweeter die...TengkuSophia...ok dah tekan kan ? bagus2...read and relax...relax for ? relax supaya kita tk sepertinya.dia kutuk agama kita ? it's oke, ade balasannya..tk perlu rasenye kita nk masuk campur..makin besar pulak kisah nye...hehe...so then, aku ttp jugak bengang, mungkin nih tweet aku yg pertama dan terakhir di wall tengku sphia...insyaallah..hehe....nak tengok aku post hape ? bole2...tp, kita layan kutukan si hamba allah yang telah DILAKNAT olehnya...

*klik untuk besar XD

okeyh, tuh die punye ayt yg paling aku tk thn...errr, sabo je lah aku =.= nih aku nye turn lak XD hahaa

* haha abaikan tulisan aku yg sakai tu, amek perhatian pada ayat aku XD

oke thats all, hum..nak cakap cket kat kau nih tengku sophia...perlu ke kau kutuk agama islam atau malaysia ? siap buat ayt sakai bagai ? kau tau tk ? perbuatan kau salah disisi islam...and that is! XP...terserah lah dekat kau nk buat ape..but, i want to say something to you..think before said...be more matured not like a childish but an old face....understand me ? good... think about it!


No comments:

Post a Comment