perubahan =')

assalamualaikum, and hai....semua orang ada perubahan kan ? perubahan pada segi perasaan, segi gaya and semua segilah...and artis paling aku tngk muka dia mase time kecik comel sangat2 and aku akan sediakan sekali dengan muka diorang time besar...dorang semua pelakon dari cerita My Girl 1 & 2 , The Mighty Ducks 1,2 & 3..lets start with My Girl...aku hanya amek beberape je, kalau amek semua tk uat lah plk..haha

* Anna chlumsky before

*Anna chlumsky after


*Macaulay culkin before

*Macaulay Culkin after


*Joshua jackson before

*Joshua jackson after

lol's perubahan ketara...huhu ! joshua jackson tuh masa kecik die hensem weh !! aku tngk dia dalam cerita The Mighty Ducks sangat2 hensem ! Aku jatuh hati kot ! aku pkey cerita tuh masa 2007 ke 2005 ke ape ke ann, rupa2 nya 1990...Ohsemmm ! Tak de can lah aku nie ! ahahah, yang Macaulay Chulkin tuh...die pernah belakun dalam cerita Home Alone 1, huhu ! Anna Chlumsky tuh comel gilakk masa kecik..die belakun dalam cerita My Girl 1 & 2 dengan macaulay chulkin..cerita tuh sangat sedih..huhu ! aku nangis teresak-esak tau !..huhu...jiwa perempuan masih berleluasa dalam diri aku neyh oke ! hahaha....k lah that's all ! byeee


         

No comments:

Post a Comment