i love you bestfriendssssss !!!

Facebook

assalamualaikumm ! hehehe, baru lepas balik dr jalan2 ngan nadya and farhah hehee! Makwe aku tuhh ! nk rampas dorang dr aku ? penumbuk ko dapat ! haha...lagi sorang makwe aku yg tk dapat join kitowang...huhu, makwe paling aku gile2 sayang...farhanah..='( huhu...die tk leh ikut....ohh baby, how could it be like this ? ='(..
BTW, bukan nk cite pasal sedih..but pasal happinesss!! hehe....kitorang gi Viva Home Decor...haha gilakan ? it's oke...best kot...sume tk tau kt situ ada pawagam kan ? aku tngk cerita Alvin and the Chipmunks 3 ehh kejap, betul ke aku eja2? pape pun...aku happy sangat!! samapai kaki aku melecet...teruk kott...huhu...tp, tuh bukan penghalang aku nk jumpe BFFE aku kan ? kesah lak aku ? hahah, lepas tngk pawagam gi karoke?!!! hahaha....tuh lagi sawan ! haha thanks too farhah, coz belanja kitorang hehe..love you babe...hehe...sume lagu korea..LOL's haha...aku ngan farhah lah yg gile ! bahasa bukannye faham...ikut sdp hati je nyanyi..haha ! then2, kitorang dh BLANK! tak tau nk gi mane, ingatkan nk gi maen game..tp, tk sempat..mak nadya suro balik..huhu ! mak die amek..tp, bukan halangan kitorang nk beli makanan kan?? hehe....aku n nad beli kt Subway farhah beli kt kedai roti je..last2 kedai roti cina..tanpa segan silu and hanya mementingkan HALAL! die letak balik makanan yg dh die amek..naseb tk byr lagi!! haha..ngek nye farhah ! haha...nadya pon buat keputusan suroh farhah beli roti dekat giant...hehe, then sampai kt pintu luar...jumpe kedai starbuck...aku pon masok, gatal! haha bile lg nk minum air starbuck an ? aku belilah...ice blend mocha..perghh ice blend pon 14 inggit lebih, baek aq beli ice blend kt pasar....3.50 je ! hahaha....pape pun balik lah kt umah !! hahaha....happy sangat weyh !

p/s: no wonder lah aku sayangkan korang ! korang sahabat paling SPORTING WEYH !!! SAYANG KORANG!!  

No comments:

Post a Comment