21st Desember 2012 ??

.: As 4 Bestas do Apocalipse (Parte II / Final)
*Tiada kena mengena

assalamualaikum, hai...how your day ? today is Friday....Penghulu segala hari...^.^ and hari Jumaat jugak adalah End of the world....orang skarang dh nak masuk 2012 ramai yang cakap2, 21st Desember 2012 kiamat....oke2..disini...aku nk bercerita...ehem2...sakit tekak pulak..hehehe
Kiamat ? 2012 ?? korang taukan ? tarikh kiamat hanya boleh diketahui oleh Allah SWT, ? Kiamat akan berlaku..tapi, kita tk tau bila tarikhnya... jadi aku sarankan korang, tk perlulah terlalu yakin kiamat akan berlaku 21st Desember 2012...yea, maybe...kiamat berlaku hari tuh..allah nk bagi petunjuk...kalau tk berlaku ? kita dok percaya bende2 tuh...tk ke Khurafat namanya ? astaghfirullah halazim...kalau aku lah kan ? aku percaya kiamat akan berlaku...cuma kita tk tau bila akan terjadi...sebab, tanda2 besar kiamat dh berleluasa dah kan ? kita disini sebagai manusia, berserah lah segalanya kepada Allah SWT, ingat ye...Allah SWT yang menetukan segalanya....wallahualambissawab....aku hanya sekadar manusia biasa ingin memberi maklumat terperinci sahaja...segalanya kita serahkan kepada Allah SWT, kepada yang islam ^.^

p/s: bila dipikir-pikir kan pasal kiamat nih, aku takut..kadang2 tuh aku menangis..mengenang dosa kita yang telah kita buat...tanpa kita sedari =')

No comments:

Post a Comment