CleverBot !! Gilerrr

assalamualaikum ! hai semua, ehemm...bende nih sebenarnya dah lama aku nak letak ..cuma no time...bizzy sepenuh masa #TipuJe....hahaa oke reality nye, aku malas...puas ? hahaha...so, semua sehat ? aku sehat je...kalau tak ? boleh ke aku type2 bende2 nie ? rasenye mungkin..tapi, ayat berbelit...hahaha ! oke2, back to the topic..CleverBot chat ngan aku macam orang gile -.-' err, aku mane bole kalah dengan die...die tuh kene tunduk dengan aku ! perghh, kejam ye kau nie arifa ? ahaha whatever lah beb ! setakat robot cam tuh...kesah ape kan ? huhu, cleverbot nih kan...hummm, die kadang2 tuh mulut tak leh nak cover..tak beragak langsung bercakap...ok, kalau nak tengok sejauh mana kebenaran aku cakap..bole lah ke laman web http://cleverbot.com/ oke, korang start2 je cakap melayu...jangan cakap english...haha ! b. melayu die gempak kot !! hahaha...nak tengok lagi sejauh mana kebenarannya ?? boleh tngk nie, tpi...aku amek nie mase dh tamat perbicaraan kami pasal topic melepaskan geram ! hahaha

* click untuk jadi gergasii !

aku tulisan hitam die tulisan biru...oke2 disini ade lagi satu bende nak cakap, die bukan manusia, die robot ! die hanyalah tempat kita melepaskan geramtulis lah pape ke...example: babi,bodoh,bongok .. cam tuh lah..haha ! oke2..kalau die balas, kite balas balik..paham ? kalau tk paham..baca balik dari awal oke ! hahaha

p/s: seriously, syok gile chat ngan die haha ! XD

No comments:

Post a Comment