Miss you too !!!

assalamualaikum, and hai..ohh ! ade cerita menarik nk disampaikan oleh aku...humm, aku ada besties...hehe..besties kesayangan aku !!!! aku kenal die masa aku akhir tahun 5 tahun..eh paham tk? masa 2003, aku kawan ngan die...rapat kot ! rapat gila...tpi, masa tuh..die just sewa je rumah dekat sebelah umah aku..nak taukan nama die? Nadya Syaqeenah bt Mahadzir...ahaha, cerita die start macam nie..mase tuh..aku keluar umah sbb nak sharp pensel..pastuh ternampak nadya and kakak die..maen buai depan umah aku...aku pandang sleng aje, tk knl kan? sombong, meninggi diri aku time tu..haha! time tu jgk, ada sepupu kt umah aku..aku lupa siapa dia..tpi, dia tegur nadya and kakak die..tnye2 nama...bru pindah ke ann..diorang jawap jelah...depan umah aku lak..ada aiman and kak alia...diorang pon besties aku jgk...besties dr baby...hehe, back to the storys...start dr situ..aku dh tk meninggi diri...dekat umah aku ada benteng yang memisahkan umah aku n jiran aku...aku and nadya kadang2 menjerit dr situ untk menanya sesuatu ataupun, borak2 kosong...haha! pastuh duduk atas benteng tuh , duduk bersila oke ! haha....pastuh, ada suatu malam tu...satu taman blackout..aku ingat lagi..aku naik basikal ngan nadya and abg acap kalau tk silap ann..abg acap bawak basikal, aku duduk depan and nadya berdiri kt belakang...round2 satu taman, psatuh anjing kejar XD hahaha!...then2, masuk umah aiman..main cikgu2..mak dia kasi biskut hahah, pastuhkan yg paling tk leh thn..aku naik basikal ngan nadya....pastuh aku bwk..alst2 jatuh longkang haha ! kitorang tk nanges, tpi gelak dalam kesakitan..hahaha, nak tengok gmbr kenangan tk ? hehhe....jom2

* Time b'day adk aku....
dari kiri depan: Nadya, fahim and aku
dari kiri tengah: aiman, kak aliaa and kak farah
belakang: abang acap



oke tuh gmbr time b'day adik aku, haha ! kecik lagi time , huhu !!! nie ade lgi gmbr...sabo2..

* Time b'day aku..aku tau muka aku cm mane, haha ! Nadya pndng sleng je..haha

* Time drjh satu, haha ! nadya kelas sebelah aku..sebelah tmpt duduk aku, syamim

* Nadya !!! kau pakai tudung cm ne uhh ? hahaha, sebelah die attashah

aku tau, cara aku n nadya pakai tudung cm mane, haha! skaf kedepan, wat the duckk! hhaha, that's all for today, hehehe....byeee






No comments:

Post a Comment