But why must that things?

A Girl And Her Box

Assalamualaikum and hai semua !...hummm, pelik lah...aku tngk kawan2 aku semuanya nak buat novel sendiri...means buat cerita lah..and skrng diorang dh rancang nk buat cerita cinta just same like novel...butthe story is more short than the novel....hummm, asal aku tk minat baca novel ? malas koot ! tk berminat langsung !! SERIOUSLY !! i'm not lying , i just telling the truth...aku minat jgk lah membaca, tapi buku yang berunsurkan Thriller, seram and misteri....wooo! hebatkan ? hahaha, tpi buku2 cinta nie...prnh lah aku try baca...aku tk leh !!! aku nanges bace novel cinta..! hahahaha, tapi....best ke novel cinta nie ? hummm, aku blurr' lah....bagilah aku baca novel cinta...opss sorry2..bagilah aku pinjam novel cinta-cintun korangg..hehe ! mane ade lah! kidding pon tk bole..ishhh! hahaha....oh2, sekolah dh nak bukak lah ! hehehe....tk sbr rasenyee nk pegi sekolah ^.^....klah setakat itu sahaja ! hehehe, byeeeeeeee

No comments:

Post a Comment